jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

älskar er!!

Kategori: Allmänt

 
hejsan detta inlägg blir till er mina hjärtan av guld!!
ville bara berätta för er att jag är så jäkla tacksam över att ha er vid min sida och liv och själ, det finns ingen som er som jag har träffat på länge och det som gör mig lycklig är att se er le-skratta-hoppa och bara släppa på vingarna och flyga!
har känt er sen 100000000 år sen tillbax och det som gör mig varm i kroppen är att bara få vara och se er i 1 minut och så är min dag räddad!
orden som jag skriver här är cs 5% av allt som jag vill kunna säga till er men kan inte för det finns inga ord som kan förklara mina känslor och tankar om er sötnosar :)
 
VILLE BARA SÄGA TACK FÖR ALLT HJÄRTOR JAG ÄLSKAR ER MER ÄN VAD GULD ÄR VÄRT OCH NI ÄR VÄRDA GULD DIAMANTER KRISTALLER RUBINER OCH MER ÄN VAD PENGAR KAN KÖPA!!!
 
puss i pannan 1000000000000 gånger om fram och tillbax!! <3333

Kommentarer

  • Rebecca Wedmark säger:

    älskar dig oxå min fina!!!!^^ <33333333333333333

    2012-08-13 | 14:26:24

Kommentera inlägget här: