jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

mina tankar och ord

Kategori: Allmänt

Hejsan alla kära sötnosar! :*
Idag ska jag berätta lite om mina tankar om saker och ting!
1. Hur vissa beteer sig mot andra?
svar: Det är så här att människor är riktiga svin!!! Helt ärligt vadfan tänker vissa med? Behandlar andra som leksaker eller som levande måltavlor och m.m blir så himla arg på dessa sjuka saker!!!
2. kärlekens vägar och tron?
svar: Kärlek är helt underbart men också fruktansvärt jobbigt, vissa människor tror kärleken är som en lek och dans på rosor men det är det inte mina barn. det är svårare än vad ni tror, man måste jobba i ett förhållande och bygga upp den så att det inte försvinner! man måste kunna tro och lita på varandra oavsett vad som än händer!
3. svordommar och mobbning?
svar: Jag tycker att svordommar är helt fel att använda, ja själv gör jag det men inte så himla ofta...
och mobbning? varför mobbar man folk för? det är helt fel elakt och idiotiskt att kränka andra och hålla på!! man får faktiskt tänka på att dom är en människa med hjärta och känslor presic som du så om du vill bli behandlad så visst skrik till alla att kalla dig för fetto missfoster och m.m men jag och många fler håller med mig! så till er alla sluta håll på och tänk på vad ni säger och gör för allt kan skada en annan person utan att mena det och det kan leda till svåra och tuffa saker!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: