jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

glad som ett trollface!!!

Kategori: Allmänt

tjänna tjänna allesammans jag här!! ^^)
ville bara påpeka några få saker som både gör mig glad och väldigt upprörd för... för det första min stnos Rebecca skickade ett sms vilka som jag går med i klassen i nian och det blev väl ganska bra för jag kom med Patricia Lollo och Emma men oxå lite sur att Rebecca inte kom med och sen det andra som jag är glad och besviken på är solen!
så jäkla underbart att solen värmer upp här och lyser varmt men varför just nu och inte då?! har haft 2 månaders sommarlov och tamifan har solen knappt lyst nån gång men nu kanppt en vecka innan skolan börjar ska solen lysa så skönt och härlig... det gör mig lite sur att den kommer just nu.. :/
aja höres senare puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: