jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

vad är kärlek?

Kategori: Allmänt

hejsan alla var bara tvungen att göra ett nytt inlägg på bloggen för jag kom på mig själv att detta måste jag bara skriva!!

jo det är så här att jag är väldigt kär i en person och den är helt underbar på alla sätt och vis :) men jag har några funderingar om det runt om kring kärleken och så!
vad är kärlek och kan man få för mycket av det?
nej man kan inte få för mycket av kärlek men man kan få för för lite av det och det kan påverka allt i vardagen! och kärlek är känslor som bildas och sånt i kroppen och pulsen stiger och hjärtat bultar snabbare och hårdare för vissa och det är bra :)
vet inte mer vad jag ska säga än att jag är lycklig och nöjd! :D puss och kram!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: