jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

mine mane måne

Kategori: Allmänt



hejsan alla guldiga jävlar!! :D
idag har jag varit i skolan ska plugga senare :/ men innan det ska jag sola med lollo och hare gött ;) hihi och sedan duscha och kolla på en film och mysa och ta det lugnt :D hihi (a)
har ni haft det bra? hoppas det för det har jag haft :*
 
måste bara berätta att kärlek är jobbigt och svårt men helt underbart där i mellan med! men en sak jag måste få erkänna är varför vissa inte är sig själva när dom är med den som älskar och med sina kompisar... är det så svårt att vara sig själv med andra runt omkring sig eller? NEJ det är det inte men vissa fattar inte det :( det gör mig lite irriterad faktiskt!
 
inlägg senare med bilder från solariumet och pluggandet!! ;) puss så länge älskar er!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: