jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

en helt sjuk dag och gårdag!...

Kategori: Allmänt

 
hej hej alla!
ville bara berätta liten sak för er om denna bild som ni säkert undrar över :)
det var så att jag var med min kusin igår och sedan började jag och min syrra bråka och det var inte skrika utan det var naglar händer fötter massor med slag och sparkar och sedan föll vi på golvet och hunden attackerade mig för det blev rädd så jag har huggmörken och några rivmärken.. :/ åkte in till läkaren idag och fick peselin som var HUUR STORA SOM HELST!! :O men ska äta det två gånger om da'n i 10 dagar och tvätta mina sår och inte ha nåååå smink!!! öm och uppsvullen med men syns ej på bilden för den togs igår nästan precis när det hände förutom alla dukar med blog

Kommentarer


Kommentera inlägget här: