jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

GAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Kategori: Allmänt

hejsan alla!
asså jag är sjukt taggat men oxå fly förbannad!!!.....
vaknade av att min syrra till idiot och jaa nu säger jag idiot väckte mig och fråga om jag var bakis och nej jag är inte bakis!!! :S sedan skulle man berätta för morsan att jag skulle sov hos min morbror inatt men då vart det ett helvete om att jag drack inatt.. vadå drack inatt?! jag satt förfan med lurar och laddade ner the vampire diaries på datan och kollade lite på några avsnitt av dom... vart fan får ni allt ifrån?! asså jag börjar undra om ni är senila eller nått för detta börjar bli lite scary och ganska rolitgt men fly irriterat!!!
men men... jag ska dra till Liseberg imorrn med min älskade kusin Lollo med hennes pappa hans flickvän och hennes lillasyrra/min andra kusin och det ska bli chill som fäään

puss puss bitchas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: