jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

omfg vad jag är seg...

Kategori: Allmänt

tjänna allesammans!
asså jag måste bara berätta lite kortfattat om gårdagen då :)
först blev det stressigt för att jag och emma och min kusin louise (lollo) skulle vara och sedan blev allt försenat och skit... sedan fick vi/köpte vi cider samt lite mer av andra saker och sen kom abdifatha och han kusin aki till emma och vi snackade om hur det skulle bli med skolan och skit sen drog vi till min gamla skola och drack mer.. hade as roligt där!!! :D
sedan vaknade man helt jäkla crazy i sängen med dom och är HELT FUCKING TOTALT SEEEEG av gårdagens festande... åt pizza och macka och lite chips sen massor med VATTEN sen blev man ganska coool lugn ^^ hihih

Kommentarer


Kommentera inlägget här: