jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

a long long verry long story

Kategori: Allmänt

 
Hejsan! Det är så att livet har fina meningar med att leva men har oxå fruktansvärda förutsikter om livet med. Allt ska inte vara perfekt fast man vill det och JA det är jobbigt men plz get a fuck out of here annars... Man måste chilla läget en stund innan man kan börja tänka om, när jag bråkar och sårar dom jag älskar mest känns i hela kroppen själen och hjärtat och det gör ont som F*******N ;(
Ibland kan man skada dom man älskar mest för att dom kanske är fel person.. Te.x i ett förhållande, vi brukar oftast leta efter dom tuffa hårda typerna men dom kan skada oss som fan om vi inte har båda fötterna på jorden! Jag har insett att ibland är det nyttigt att bli sårad och krossad för då inser man att man förtjänar någon bättre och man bygger upp sig där ifrån och blir starkare, men snälla försök aldrig skada en som ni vet och känner att den är värd dig och ditt hjärta och tid!
 
tack så mkt för allt, puss älskar er! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: