jasminehinkelman.blogg.se

Mitt liv mina beslut! Du är perfekt precis som du är och du är guld värd! Kämpa för det du tror inte för det du hör! Tro på kärleken för den tror på dig! Känn dig vacker för det är du!

say goodbye :')

Kategori: Allmänt

Tjänna alla!
Ehm aah jag har nyss vaknat och är ganska trött efter allt skutt och håjande igår då när det bara var jag och Becca hemma! :D
Ehm aah som sagt så ska Becca och min syrra + hennes familj åka idag och det kommer bli trist men jäkligt skönt eftersom mitt rum är allt ifrån fint just nu efter allt -.-'
kommer lägga ut före och efterbilder senare när jag har vaknat till och dom har åkit!
 
Ehm vad händer senare idag då? :O
Jo ^^ det händer knappt ett skit förutom att jag kommer uppdatera bloggen minst tre gånger idag för er läsare :D
 
Ska berätta en snabb sak bara innan jag är klar med detta inlägg.
Eftersom jag har en youtube kanal så kommer jag lägga ut alla videobloggar där som ni kan följa kommentera och gilla :)
den kommer oxå uppdateras minst en gång om dagen så ni alla vet! :)
 
men ska gå nu så puss puss på er alla från mig! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: